728x90 AdSpace

  • Latest News

    Selasa, 18 Oktober 2011

    Lowongan Admin D3 di Cikarang

    Info Lowongan Kerja Cikarang 2011 | PT.Indah Cup Sukses Makmur kembali membuka lowongan kerja sebagai Staff Adm, Production Foreman, Operator/ Technician, berpendidikan Diploma atau SMU Sederajat.

    Companies engaged in Plastic Packaging requiring prospective employees to the factory in Cikarang
    1. Stafff Adm (Women)
    • Education. Min D3 (all majors)
    • Not Marriage
    • Min 1 yr working experience / Fresh graduate
    • Current Computer
    • Placed in Cikarang

    2. Production Foreman (Men)
    • Education min. SMK Engine Electricity, Electronics
    • Min 3 years work experience, as Foreman
    • Pendk min D3 in Mechanical Engineering, Electrical, Electronic
    • Min 1 yr work experience, as Foreman
    • Having the nature / soul leader
    • Not Marriage
    • Want to work Shift
    • Issued diCikarang
    • NOT SMOKING

    3. Operator / Technician
    • Education min. SMK Engine Electricity, Electronics
    • Willing to work shift
    • Not Marriage
    • Placed in Cikarang
    • NO SMOKING

    General Terms
    - 1 & 2 Must be able to operate the computer
    - Honesty, Responsibility & Discipline
    - Can work in team work

    Send your application to:
    HRD PT.Indah Cup Sukses Makmur
    Jl. Raya Cileungsi Km 7,5 Klapanunggal
    Klpanunggal – Bogor 16820

    Or

    hrd-ism@indahcup.com
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments
    Item Reviewed: Lowongan Admin D3 di Cikarang Rating: 5 Reviewed By: Z-PLATE
    Scroll to Top